Essence Kaş Kiti ve Long Lasting Eye Pencil (Hot Chocolate) Yorumlarım

Herkese tekrardan merhaba :)

Bugün sizlere Essence markasına ait iki favori ürünüm hakkında yazmak istiyorum. Bu ürünlerden ilki kaş kiti. Seyrek kaşlara sahip değilim ancak, boşlukları bu kit ile doldurduğumda kaşlarımın daha bakımlı görünüyor olmasını seviyorum :) Bu set açık ve koyu olmak üzere iki farklı renk tonuna sahip far ve bu farları sürmek için de bir far fırçasından oluşuyor. Ayrıca kutunun içinde bu farı sürmenize yardım edebilecek 3 adet de kaş şablonu bulunuyor. Ancak ben bu şablonları kullanmıyorum çünkü hiçbiri de kaş şeklime uymadı :o
essence_kaş_kiti


Ben koyu olan farı kullanmayı tercih ediyorum ancak açık renkte olanı da düşündüğüm kadar açık renkte durmuyor kaşımda. Ürünün kalıcılığı konusunda çok memnunum sabitlemek için bir şey sürmememe rağmen uzun süre çıkmadan kaşımda duruyor :) Far fırçasını da sevdim, o kadar kötü değil açıkçası epey iş görüyor o da :) Farın uygulanmış halini yazımın altına ekleyeceğim :)

Bahsetmek istediğim diğer bir ürün ise, long lasting eye pencil. Ben bu asansörlü kalemin koyu "hot chocolate" isimli koyu kahverengisini kullanıyorum. Normalde siyah dışında eyeliner kullanan biri değilim ancak bazen siyah eyelinerın sert görüntüsünü kırmak istediğimde bu göz kalemini kullanmayı tercih ediyorum. Kalem uzun süre bozulmadan gözde kalabiliyor, bu akma yapmama özelliği ise en sevdiğim yanı oldu. Kalemin asansörlü yapıda olması da kalemtıraş derdinden kurtardığından ayrıca sevdiğim diğer bir yanı oldu. Açıkçası kahverengisinin bu kadar koyu olacağını düşünmemiştim ben daha açık tonlarda bir şey arıyordum ama bu ürünü de severek kullanıyorum :)

essence_göz_kalemi


Bahsettiğim iki ürünün uygulanmış halini ekliyorum. Kalem bende mi bu kadar koyu durdu yoksa zaten böyle mi bilemedim :/ İkinci fotoğrafta ise soldaki kaşım farın sürülmüş hali iken diğerine farkı görebilmek adına sürmedim. Dediğim gibi benim kaşlarım zaten çok seyrek olmadığı için sadece daha bakımlı, derli toplu görünmesi için kullanıyorum:)



Bu iki ürünü ben Gratis'ten aldım. Kaş seti yanlış hatırlamıyorsam 10 TL civarındaydı. Göz kalemini ise 5.50 TL'ye aldım. Maalesef bu bayram indirimleri Essence markasına yansımadı ama neyse ki indirimsiz fiyatları da aşırı değil :) Benim bugünlük söyleyeceklerim bu kadar. Sizler de bu ürünler hakkında yorumlarınızı belirtirseniz çok mutlu olurum :))



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benefit High Beam Review

Origins Maske Yorumları

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım