Merhabalar

Herkese merhabalar,

Ben Eda. Uzun süredir blog açma düşüncem vardı, ancak nereden ve nasıl başlayacağıma karar veremediğimden uzun süre yazmayı erteledim. Bu yüzden bugün ilk yazımı hem kendime hoş geldin demek hem de sizlere hoş geldiniz demek için yazmak istedim.




Blog dünyasında yeni olduğum gibi makyaj dünyasında da yeni sayılırım. Amacım benim gibi makyaja yeni başlamış ve kozmetik ürünlerine merak salmış sizlerle buluşabilmek. Bu amaç doğrultusunda kendim için denediğim ürünler hakkında bilgilerimi ve öğrendiğim, denediğim teknikleri sizlerle paylaşmayı planlıyorum.

Bu bloğu açma diğer bir sebebim ise, bana bu yolda sizlerin de yardım edebileceğini düşünüyor olmam, siz de fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum :)

Şimdiden hepinize teşekkürler :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benefit High Beam Review

Origins Maske Yorumları

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım