The Balm Time Balm Concealer - Kapatıcı degerlendirmesi

Merhaba ,

Bloğumda kozmetik adına paylaşmak istediğim ilk ürün theBalm'ın kapatıcısı. Kapatıcıların yüzde yapay görüntü oluşturduğuna inanan ben, göz altımın koyu renge sahip olmasından ötürü kapatıcı arayışına girdim. TheBalm bayram indirimiyle yüzde elli indirime girince ben de bu kapatıcıyı alarak denemek istedim. Kapatıcılardaki en büyük korkum yüzde yapay bir görüntü oluşturması. Ama bu ürün bu korkumu tamamen ortadan kaldıran bir ürün oldu. Sanırım kapatıcı rengini tam cilt rengine uydurunca yapay görüntü ortadan kalkıyor.





Benim kullandığım renk "light" olanı. Toplamda 9 farklı renk seçeneğinin bulunuyor olması doğru rengi bulabilmek adına gerçekten çok avantajlı. Tüm renk seçeneklerini ürünün kendi sitesinden görebilmek mümkün : http://www.thebalm.com/timebalm-concealer.html . Ürünün kutusunun içinde küçük bir sünger var ama olmasa da olurmuş :) Gerçi tozdan koruyabilmek adına faydalı olmuş. Ben bu kapatıcı bazen parmakla bazen de fırça ile sürmeyi tercih ediyorum.

Kapatıcının kalıcılığı gerçekten düşündüğümden çok daha iyi. Kaç saat yüzde bozulmadan durabilir bilmiyorum ama en azından benim yüzümde 5 saat bozulmadan durabildi.  Göz altında nasıl durduğuna dair fotoğrafları ekledim. Blog yazmada yeni olduğum için henüz resimleri hangi ışık ve açıyla çekme konusunda da tecrübesizim :) Ama ufak da olsa fikir verebilmesi açısından resimleri de ekliyorum :)


Üstteki fotoğraf kapatıcının sürülmemiş hali iken ikincisi kapatıcının elle sürülmüş hali. Hem göz altıma hem de göz kapağıma sürdüm. O rahatsız olduğum koyu rengi kapatmada istediğim sonucu aldığımdan bu ürünü kullanmaya devam edeceğim. Ürünün kutusu gerçekten küçücük ama ne kadar sürersem süreyim hiç azalmıyor gibi geldi ki bu benim işime gelir :) Bu arada ürünün fiyatını net olarak hatırlayamıyorum ama yüzde elli indirimle yaklaşık 14 TL gibi bir fiyata gelmişti :)

Sizin bu ürün hakkındaki görüşlerinizi de öğrenebilirsem memnun olurum :)

Yorumlar

  1. Ben de kapatıcıların yapay/sahte görünmelerinden rahatsızım, sizde güzel durmuş bu kapatıcı artık bir sonraki indirimde ben de alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Sıradaki indirimde ben de yedeklemeyi düşünüyorum :)

      Sil
  2. Çok teşekkür ediyorum :)) Hemen bakıyorum bloğunuza da :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benefit High Beam Review

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım

Origins Maske Yorumları