Golden Rose Wet & Dry Far Paleti Yorumlarım

Güzel bir günden herkese merhabalar,

Bugün sizlere benim için uzan zamandır vazgeçilmez bir far paleti olan Golden Rose markasına ait Wet & Dry dörtlü far paletinden bahsetmek istiyorum. İsminden de anlaşılabileceği gibi bu farları hem ıslak hem de kuru olarak kullanmak mümkün.

golden_rose_far_paleti

Fotoğrafta renkler çok canlı durmasa da gerçekten hepsi birbirinden hoş ve günlük kullanıma uygun renkler. Kutusunda fazla parıltılı görünseler de sürüldüğünde bu ışıltılar gerçekten çok hoş bir canlılık veriyor. Islak olarak uygulandığında çok daha iyi renklerini veriyorlar. Kalıcılığına ise söylenecek bir şey yok sabah sürdüğünüzde akşama kadar bozulmadan gözünüzde kalabiliyor. Ki ben baz kullanmayan biriyim. Koyu kahverengi dışındaki üç rengi ben tek olarak sürüp üzerine eyeliner çekerek kullanmayı çok seviyorum :)



Üstteki fotoğraf farların kuru olarak sürülmüş hali iken alttaki ıslak olarak sürülmüş hali. Benim bu renkler arasındaki favorim en sondaki pudraya dönük tatlı renk. Son olarak bu paletlerin eksisi Golden Rose'un birçok ürününe göre pahalı olması, çünkü yanılmıyorsam indirimsiz hali 30 TL'ye yakın bir mevla. Bir diğer eksisi ise zamanla tozutmaları ve ufak ufak kırılmaya başlaması. Yine de en sık kullandığım bu far paletini gerçekten çok seviyorum :) Sizin favori Golden Rose ürününüz nedir? :)

Yorumlar

  1. Renkleri çok güzel görünüyor ışıl ışıl bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok beğenmiştim bu ürünt. Ancak hem çokça farılm var hem de pahalı bolduğu için almamıştım. Gratiste 24 TL ye satılıyordu bir kaç ay önce. Fakat tüm paletler yoktu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük kullanıma çok uygun renkler, ne mat ne de çok ışıltılı. İndirim zamanında alınabilir diye düşünüyorum :-)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benefit High Beam Review

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım

Origins Maske Yorumları