Loreal Paris Super Liner Perfect Slim - Black Intense Eyeliner

Herkese bu soğuk pazar gününden merhaba,

Bugün sizlere uzun zamandır çok severek kullandığım L'oreal Paris'e ait Super Liner Perfect Slim hakkında yazmak istiyorum.

loreal_eyeliner_black


Düzgün, iki göze eşit, kuyruklu ya da kuyruksuz eyeliner çekmek gerçekten meşakkatli bir iş. Ben de bu konuda zorluk yaşayanlardanım. Eyeliner çekmeye yeni başlayanlar ve zorlananlar için en rahat kullanılabilecek eyelinerin keçeli, kalem şeklindeki eyelinerlar olduğunu düşünüyorum.

Loreal'in bu yapıdaki eyelinerı hem ince hem de kalın çizgiler çekme konusunda başarılı ki zaten ucu incelerek gidiyor. Kendi sitelerinde ucunun 0.4 mm' ye kadar inceldiği yazıyor. Kuyruklu eyeliner çekmek içinde büyük kolaylık sağlıyor bu ince uç.



Ben ince çizgiler çekmeyi sevdiğim için yoğun olarak uç noktasını kullanıyorum. Herhangi bir yamulma ya da deforme olmadı. Siyahlığı gerçekten başarılı, tek sürüşte rengini rahatça veriyor bu sayede tekrar tekrar üstünden gitmek zorunda bırakmıyor. Kalıcığını da başarılı buldum ben bu kalemin. Sabah sürüldüğünde akşama kadar dağılmadan duruyor, ancak çok hafif renginde solma oluyor. Ama akmadan, göze bulaşmadan durması çok büyük bir artı benim için. Zaten sürüldüğü anda kuruyor bu da bulaşmasını engelliyor.


loreal_eyeliner_swatch

Dediğim gibi ben de çok düzgün eyeliner çekebilenlerden değilim, yine de çekmeye çalışmaktan asla vazgeçmiyorum. Çünkü eyelinerın gözleri ön plana çıkarmada çok etkili olduğunu düşünüyorum. Ben bu kalemi yanlış hatırlamıyorsam %40 ya da %50 indirimle 19 TL'ye almıştım. Benim bu güzel kalem hakkındaki düşüncelerim bu kadar.

 Eyeliner çekmeye yeni başlayanlara ve ince çizgiler çekmeyi sevenlere kesinlikle öneririm. Aranızda bu kalemi kullananlar var mı? :-)

Yorumlar

  1. Ben de Loreal'in Super Liner Ultra Precision olanını kullanıyorum zaman zaman ve de çok memnunum. Bu arada eyelinerı gayet başarılı çekmişsin canım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, uğraşıyorum çekmeye ama bazen cidden çok zorlayıcı olabiliyor :-)

      Sil
  2. Canim cok güzel cekmissin, keske bende okadar becerebilsem :) Bir gözümde olsa bile bu sefer diger gözümde aynisi olmuyor :D Bende seneler boyunca yinede loreal in eyeliner lerini almistim, kesinlikle cok iyiler, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En zoru da iki göze eşit çekebilmek gerçekten onda ben de zorlanıyorum :D Çok teşekkür ederim canım :-)

      Sil
  3. Bende bu ürüne bayılıyorum ince ve güzel çekiliyor. Sizinde elinize sağlık güzel sürmüşsünüz. Sizi takibe aldım bende beklerim...

    http://eylullegel.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için, mutlu oldum :-) Bloğunuzu ben de takibe aldım :-)

      Sil
  4. etkinlik ile geldim çok şeker blogun bende beklerim :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :** ben seni zaten takipteydimmm :-)))

      Sil
  5. Gayet güzel çekmişsin eyelinerı canım ben de zorlanıyorum bazen oraya buraya bulaşıyor bozuluyor insanı sinir ediyor :)
    Beni zorlamayan tek eyeliner Maybelline 'in master drama eyelinerı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım mutlu oldum *-* Maybelline master dramayı denemedim, onu da deneyeyim en kısa sürede :-)

      Sil
  6. Makyaj Tavsiyem Etkinliğinden geldim blogunuzu takipe aldım .
    Benim blogumda da blog takip etkinliğim var beklerim :)
    http://www.sosyalmedyakafe.com/2014/10/bloglar-dayanismasi-blog-takip-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz :-) Bloğunuza ve etkinliğe bakıyorum hemen :-)

      Sil
  7. Merhaba. Bloğunuza blog keşif etkinliğinden ulaştım. Sizi takibe aldım. Ben de bloğuma bekliyorum. Sevgiler.v:)

    YanıtlaSil
  8. merhabaa :) bloğunu çok beğendim kesinlikle ayrıca eyeliner ı daha kolay çekebilmek için sana bir tavsiye vereyim gözünün dış kısmına yani kuyruk çekeceğin kısma dıkey olarak bant yapıştırıp daha rahat daha güzel çekebilirsin bende böyle öğrendim ama gayet güzel çekmişsin bence haksızlık etme kendine kuzuumm :) ürünü yılbaşı indiriminde denemek şart oldu emeğine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederim, çok mutlu etti beni güzel düşüncelerin :-) tavsiyeni uygulayacağım ben de en kısa sürede :-) bakalım sen de beğenecek misin bu ürünü..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benefit High Beam Review

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım

Origins Maske Yorumları