Loreal Skin Perfection Deneyimlerim

Herkese merhaba,

Bugün size o canlı, pespembe albenili ambalajına kapılıp almış olduğum Skin Perfection Cilt Bakım Nemlendiricisinden bahsetmek istiyorum. Loreal'in bu tarz bir ambalaj kullanması benim gibi birçok kişinin bu ürünü almayı istemesinde etkili olmuştur diye düşünüyorum, ışıl ışıl çünkü :)

loreal_skin_perfection_nemlendirici


Ben bu ürünü günlük nemlendirici arayışında olduğum bir dönemde almıştım, yani ürünün vaatlerini yerine getireceğini pek düşünmeden sadece nemlendirici ihtiyacımı karşılamak için. Loreal'in bu ürün hakkında "makyajsızken bile kusursuzluğun tadını çıkarın" gibi büyük bir iddiası var. Diğer iddialarına gelirsek :
  • Eşitlenmiş cilt tonu
  • Kusursuz cilt
  • Sıkılaşmış gözenekler
  • Pürüzsüz bir cilt
Peki benim yaklaşık 2 aydır kullanmakta olduğum bu krem hakkında fikirlerim neler. Öncelikle benim cildim genel olarak kuru olmakla beraber, T bölgemin yağlanmaya yatkın olmasından ötürü karma olarak nitelendirilebilecek bir tipte. Ürünü sabah ve akşam temizlenmiş cildime masaj yaparak uyguluyorum. 

Öncelikle kremin pürüzsüz bir cilt sağladığı konusunda hem fikirim. Kremi sürdüğünüz anda yüzünüzün daha yumuşak ve hoş olduğunu hissedebiliyorsunuz. Sıkılaşmış gözenekler kısmına açıkçası çok fazla bir şey söyleyemeyeceğim, çünkü büyük gözeneklere sahip değilim ve mevcut gözeneklerimin de küçüldüğünün çok farkına varamadım. Kusursuz bir cilde sadece bir kremi sürerek sahip olunamayacağı aşikar ancak krem değişik bir şekilde cilde ışıltı ve güzellik katıyor :)

Güzel ambalajının yanı sıra kremin kokusunu gerçekten çok beğendim. Bir süre koku yüzde kalıyor, bu da kendi adıma daha iyi ve bakımlı hissetmem de katkı sağlıyor. Yazımın başında da dediğim gibi zaten kremi alırken çok fazla bir beklenti içerisine girerek almamıştım. Yine de beklediğimden daha fazlasını sağladı. Belki de etkilerini daha iyi gözlemleyebilmek için serumu ile beraber kullanmak gerekir, ki ben onu yapmadım. 

He bir de kremin o bayıldığım kapağı nedendir bilinmez renk değiştirdi. Böyle kirli gibi. Soyuldu da :( Oysa ki çok sevmiştim. Bu kremin fiyatı yanılmıyorsam 30 TL civarında. İndirim dönemlerinde yarı fiyatına alınası bir krem.

Benim Skin Perfection hakkındaki görüşlerim genel olarak bu şekilde. Lütfen yazılarımı beğeniyorsanız takiplerinizi ve yorumlarınızı eksik etmeyin.

Sevgiler :)

Yorumlar

  1. Bu aralar ben de iyi bir nemlendirici arayışı içindeyim. Bu kremi de düşünüyorum aslında ama tam karar veremedim henüz. Senin beğenmene sevindim canım, güzel bir yazı olmuş. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  2. Nemlendiricilik konusunda ihtiyacı karşılıyor bence. Çok teşekkür ederim canım. Sevgiler :-)

    YanıtlaSil
  3. roaccutane tedavim için böyle bir ürüne ihtiyacım vardı. Teşekkürler. Bloğumuz yeni seni de bekleriz !

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar, ben teşekkür ederim. Bloğunuza bakıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  5. taglendinnn tatlımmm :* http://misstuti.blogspot.com.tr/2014/11/tag-me-time-kendime-ayrdgm-zaman_24.html

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,blogunuzu yeni keşfettim.. Çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. Serumuyla beraber kullanmayı düşünüyodum ama açıkcası kararsızdım .Bu yazı benimi için faydal, oldu artık kullanmak da bana farz oldu :) teşekkürler :) Ben de bloğuma beklerim :)
    canselkc.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serumu ile beraber çok daha etkili olacağını düşünüyorum, tek başına biraz yetersiz kalıyor :-) Ben teşekkür ederim hemen bakıyorum bloğunuza :-)

      Sil
  8. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca çam sakızı çoban armağanı ufak bir hediyesi olan çekilişim var beklerim sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benefit High Beam Review

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım

Origins Maske Yorumları