Wet n Wild Balm Stain Kalem Ruj Değerlendirmem

Herkese merhabalar,

Bugün sizlere Gratis'in 200. mağaza kutlama indiriminden almış olduğum Wet n Wild markasına ait Megaslicks Balm Stain kalem ruju hakkında yorumlarımı yazmak istiyorum. Bu ürün benim denediğim ilk kalem ruj ve kesinlikle bende kalem ruj merakı başlatan bir ürün oldu! :)

Bu kalem rujlar ne normal rujlar kadar yoğun ne de nemlendiriciler kadar hafif ve renksiz. Bu yüzden benim gibi çok fazla ruj kullanmayı sevmeyenler için kesinlikle en doğru seçim olduklarını düşünüyorum. Bu rujun nemlendiriciliği güzel, dudakları kurutmuyor. Yapısı da çok yoğun değil krem gibi ve sürümü de çok rahat. Ancak bu kadar kremsi yapıda olması özellikle yaz aylarında sıkıntılı olabilir diye düşünüyorum çünkü erimeye çok meyilli bir ruj.

Ürünün aynı zamanda dudak dolgunlaştırıcı özelliği mevcut sanırım çünkü ilk sürüldüğünde karıncalanma yapıyor ve mentollü bir havası var. Ancak bu karıncalanma hissi The Balm rujları kadar güçlü değil. Dudak dolgunlaştırma vaat eden hiçbir rujda bu özelliği net göremedim orası ayrı:) Kalıcılığının ise iyi olduğunu düşünüyorum, en azından benim için Deborah ve Maybelline rujlarından çok daha kalıcı. Rengi zamanla uçsa da tamamen silinip gitmiyor. Ara ara tazelemek yeterli.

Bu rujun bendeki rengi ise E126. Dışarıdan koyu görünen bu ruj dudağa sürüldüğünde daha hafif ve daha pembemsi duruyor.
wet_n_wild_balm_stain_e126

Ürünün indirimsiz fiyatı 13 TL civarında. Fiyatına göre gayet yeterli miktarda da var içinde.



Benim bu tatlı mı tatlı rujlar hakkında söylemek istediklerim bu kadar. Yine bir indirim zamanı diğer renklerini de alıp denemek istiyorum. Peki sizin kalem ruj önerileriniz nedir? 

Yorumlar

  1. Güle güle kullan canım, güzelmiş rengi<3

    YanıtlaSil
  2. Rengi zamanla açılıyor bu özelliği hiç hoş değil 😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ben de öyle bir şey olmadı :o olmaz da insallah :o :/

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benefit High Beam Review

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım

Origins Maske Yorumları