Black Friday Alışverişim : Yves Rocher

Sendromsuz bir pazartesinden herkese merhabalar,

Bugünkü yazım diğer yazılarımdan farklı olarak bir ürün denemesi değil yapmış olduğum bir alışveriş hakkında.  Malumunuz "Black Friday" gününde dünya çapında birçok alışveriş sitesi büyük indirimler yaptı. Türk sitelerinden de bu indirime katılanlar oldu ama takdir edersiniz ki yurt dışında yapılanlar kadar büyük çapta değildi bu indirimler. Ben Black Friday için Yves Rocher markasının İsveç sitesini seçtim. Çünkü ilk olarak Yves Rocher'in Black Friday indirimleri Türkiye sitelerine yansımadı. İkinci sebebim ise, İsveç'te yaşayan tanıdıklarımın olması, bu sayede ürünlerime ulaştım. Çünkü uluslararası gönderim yapmıyorlar.

(Not: Erasmus öğrenci değişim programı kapsamında 6 ay İsveç Vaxjö' de okudum. Erasmus ve İsveç'te Erasmus hakkında soruları olanlara yardımcı olabilirim. :-) )

Yves Rocher'in Avrupa siteleri birçok indirim fırsatı sunuyordu. Benim yararlanmış olduğum indirimler ise ;

  • Sepete eklenen ilk ürüne, ürün çeşidi farketmeksizin %50 indirim
  • Üst sınır olmaksızın yapılan tüm alışverişe bornoz hediyesi
  • Battaniye hesiyesi : Yaptığınız alışverişin yanında koltuk battaniyesi 29 sek yani yaklaşık 9 TL gibi bir fiyata geliyordu
  • Beauty Samples Seti : 15 farklı ürünün tester setinden oluşan bu paket ise 15 sek yani yaklaşık 4 TL 

Benim %50 indirimden faydalanarak aldığım ürün Flawless Finish Fluid Fondöten oldu. Bu fondötenin birçok blogta övüldüğünü okumuştum ve ben de demek istedim. Kendileri %50 indirim ile 69 sek yani yaklaşık 21 TL gibi uygun bir fiyata denek gelmiş oldu :-) Bendeki rengi "Beige 200".


Beauty Samples seti parfüm, fondöten, BB krem ve cilt bakım kremlerinden oluşan karışık bir set. Birçok parfümünün testerini içermesi çok avantajlı oldu. Çünkü hepsini deneyerek içerisinden bir parfüme karar vermek istiyorum :-)


Bunun yanı sıra bornoz ve battaniye ise şu şekilde: 


Benim için gerçekten değişik bir alışveriş oldu çünkü, kozmetik sitesinden tekstil alışverişi yapmış gibi oldum :D Tek bir fondöten ile yanındakiler çok cüzi bir miktara gelmiş oldu. Bornoz yumuş yumuş çok tatlı :-) Battaniye de hoş bir battaniye :-) Benim Yves Rocher Black Friday alışverişim bu şekildeydi. Bundan sonra bloğumda yapmış olduğum ufak tefek alışverişlere de yer vererek içeriği genişletmek istiyorum.

Yazılarımı beğeniyorsanız bloğumu ve Instagram hesabımı takip etmeyi unutmayınız. Sevgilerle. :-)






Yorumlar

  1. Çok karlı bir alışveriş olmuş :)) Yves Rocher'i çok sevenlerden biriyim ben de. Ayrıca İsveç'de favori ülkemdir, ne kadar şanslısın :)
    İlk seyehatimde doyamadım, en kısa sürede tekrar gitmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, gerçekten karlı bir alışveriş oldu. Keşke Türkiye siteleri de bu tarz indirimler yapsa. İnşallah tekrar gitme fırsatımız olur en yakın sürede :-)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benefit High Beam Review

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım

Origins Maske Yorumları