Garnier BB Krem Göz Roll-On

Hafta sonunun son gününden herkese merhabalar,

Bugün sizlere bahsetmek istediğim ürün Garnier'den göz roll-on'u. Gratis' in yüz ürünlerinde başlatmış olduğu %30 'luk indirimi fırsat bilerek aldım bu ürünü ve denemek istedim.

Garnier'e göre bu ürünün birbirinden iddialı 5 etkisi var. Öncelikle benim gibi ciddi anlamda göz altlarınızda koyu halkalara sahipseniz yetersiz bulacağınız bir ürün.  Bu halkaların görünümünü hafifletse de tamamen gizlemede başarısız kalıyor maalesef. Bu yüzden aslında ciddi göz altı problemi olmayanların rahatlıkla kullanabileceği türden. Göz altlarını nemlendirmesi ve özellikle ışıltı vermesi özelliğini çok seviyorum. Aydınlık bir görüntü oluşturarak, yüzünüzün ve gözlerinizin daha canlı ve uyanık görünmesini sağlıyor. Bu da benim bu ürünü kullanmaya devam etme sebeplerimden. Benim göz altlarımda çizgiler olmadığı için çizgileri gizleme özelliğine yorum yapamayacağım, ancak ürünün çok hafif yapısını göz önünde bulundurursam derin çizgileri kapatmakta başarılı olabileceğini düşünmüyorum.

Ürünün açık ve orta olmak üzere iki ayrı tonu var. Benim kullandığım açık tonda olanı, renk tonunun cildimle çok güzel bütünleşiyor olması da benim açımdan bir artı. Çünkü göz altı kapatıcıların, yüz renginden çok daha açık renkte duruyor olmasından hoşlanmıyorum. 

Ürün 7ml'lik küçük bir tüpün içerisinde ve bir bilye yardımıyla uygulanıyor. Bu da uygulama sırasında göz altlarına ferahlık sağlıyor. Ürünün bu kadar küçük bir tüpte olmasına şaşırdım çünkü, kutusu kendisine göre baya bir büyük :o


 Benim bu ürün hakkında söylemek istediklerim kısaca bu kadar. Göz altlarında ciddi problem olmayanlar için hem fiyat hem de performans açısından ideal. Benim gibi kapatıcılığını yetersiz bulanlar ise; nemlendirme ve aydınlatma özelliğinden faydalanabilirler. Ürünün göz altımdaki duruşunu kirpklerimin gölgesi düşmesi yüzünden bir türlü istediğim gibi fotoğraflayamadığımdan bileğimdeki fotoğrafları koymak zorunda kaldım.


Yazılarımı beğeniyorsanız lütfen destek olmak adına bloğumu takip etmeyi ihmal etmeyiniz. Sevgiyle kalın :-)

Yorumlar

  1. Garnier'in karma ve yagli ciltler icin olan bb kremini kullaniyorum ben ve cok memnunum. Bunu ise alip almamakta cok kararsizim. Yani hep yorumlara bakiyorum. Kimi cok memnun kimi degil. Ve hala kararsizim. Cunku gozaltlarim asiri koyu ya da mor degil. Cok yoruldugum ya da uykusuz kaldigim zamanlarda belki biraz. Belki denerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz altlarınızda ciddi koyuluk yoksa bence de denemeye değer :-) Benim açımdan normal kapatıcılar anca yeterli oluyor ama siz de böyle bir durum yoksa bence işinizi görür :-)

      Sil
  2. ben de denemek için almıştım ama pek memnun kalamadım. cilt rengime uygun rengi de yoktu maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de tekrar almayacağım ürünlerden biri maalesef :/

      Sil
  3. Sizi Blogger Haritamıza ekledim.
    http://bloggerharitasi.blogspot.com.tr/2014/12/guzellik-uykum.html
    Aynı zamanda google+/twitter/pinterest hesaplarımdan da paylaştım.
    İlginiz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben çok teşekkür ederim size ilginiz için :-)

      Sil
  4. Bu tarz ürünler sadece günlük yorgunlukları gizleyebiliyor onun dışında sürekli olan göz altı halkalarını kapatamıyorlar malesef :(
    bloğunuzu takibe aldım bende bloğuma beklerim
    sevgiler
    http://2015egirerken.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynı fikirdeyim, günlük kullanıma çok daha uygunlar :-) Bloğunuza bakıyorum hemen :-)

      Sil
  5. Bu ürünü ben de çok merak ediyordum, sanırım yazınızı okuduktan sonra kesin olarak almaya karar verdim. :)
    Bu arada sizi de bana beklerim www.putsomebeautyon.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi göz altı sorunlarınız yoksa gerçekten günlük kullanımda iş görüyor :-)

      Sil
  6. Hep görüyorum bu ürünü alsam mı işe yarar mı yoksa alıp da bır kenara attığımız, hic de vaad ettiğini vermeyen bir ürün mü diye merak ediyordum.teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yararlı olduysa ne mutlu bana. Çok teşekkür ediyorum :-)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benefit High Beam Review

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım

Origins Maske Yorumları