Yılbaşı İndiriminden Aldıklarım Rossmann, Gratis

Pazar sabahından hepinize selamlar,

Malum bütün kozmetik mağazaları yılbaşı indirimine girmiş bulunmakta. Hayal ettiğim indirimi göremedim. Gratis'in birkaç ay önce yapmış olduğu tüm ürünlerde %40+%10 indirimini bir daha da göremeyeceğiz sanırım. Bu indirim döneminde yine en net %50 indirimleri Rossmann yapmış. Watsons' a uğramadım bile :-)

Kısaca aldıklarım hakkında bilgiler vermek istiyorum. Benim yaptığım alışveriş tamamen ihtiyaçlar doğrultusunda oldu. Malum indirimde sınırı fazla aşınca, bu sefer kendimi sınırladım :-)


Rival de Loop Hydn 3in1 10'lu Temizleme Mendiller : Bu mendilleri aldıktan sonra deneme fırsatı buldum. Evet makyajı çıkartıyor, özellikle ten makyajını çıkartmakta iyi ancak göz makyajını çıkarmada çok da başarılı bulmadım. Zamanın kısıtlı olduğu durumlarda kullanılabilir diye aldım. Tanesi : 0,84 TL

Elidor Şampuan : Elidor'un bu bukle belirginleştirici serisini daha önce kullanmıştım. Uzun zamandır Dove şampuan, saç kremini kullanıyorum. Ancak sıkılmaya başladım sanırım. Yine Elidor'a dönebilirim. Fiyatı 3 TL

Rival de Loop Young Liquid Concealer : Bu markanın ten ürünlerini hiç denememiştim. 3 TL'ye düşünce denemek istedim. Ama almaya değer bir ürün olduğunu düşünmüyorum. Aydınlatıcı olarak daha çok iş görüyor.

Rival de Loop Young Eyeshadow Pencil : Bu kalem farlardan daha önce fotoğraftaki kahveye dönük olanına sahiptim. Diğer rengi de çok hoş. Kullanımı güzel, kalıcılıkları da fena değil :-) Ne mat ne de çok simliler. Seviyorum kendilerini. 2 TL.


Maybelline Baby Lips : Evet ilk Baby Lips'imi aldım. Denemek istiyordum. Rossmann'da bütün çeşitlerinde %50 indirim var. Yani 3 TL'ye falan düşüyor sanırım. 

Garnier Makyaj Temizleme Suyu : Zaten herkesin severek kullandığı bu temizleme suyunda en fazla indirim Gratis'te idi. 11,25 TL

Berni Kare Pamuk : Pamuklarda indirim var mı yok mu tam anlayamadım :D 2.95 Tl

Berni Peeling Etkili Makyaj Temizleme Diski : Çok duyduğum bu ürünü. Denemek için aldım. 1,50 TL

Benim indirimden aldıklarım bu kadar. Ucuz yırttım sanırım :-) Sizler neler aldınız bakalım?


Yorumlar

  1. güzel günler de kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
  2. Iyi gunlerde kullan cnm. Blogunu takibe aldim benimkine de beklerim :)
    aylindenipuclari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. blogunuza size özel bir tasarım istermiziniz.lütfen galerimize buyrun..@gul_tasarimm

    YanıtlaSil
  4. İndirim oldu mu biz bayanlar dayanamayız :) Bana da beklerim. http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Takipteyim beğeneceğiniz bloguma sizi de beklerim. Saygılarımla. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr . Facebookta da https://www.facebook.com/pages/Tasar%C4%B1mda-Nilg%C3%BCn-%C3%96zen-Ayd%C4%B1n/802433419804021

    YanıtlaSil
  6. sizi takipteyim bende bloğuma beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benefit High Beam Review

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım

Origins Maske Yorumları