Toni&Guy Casual Serisi

Herkese Merhabalar,

Geçen hafta @FIKRIMUHIM denemem için çok güzel ürünler göndermiş. Ürün gönderiminin herkese standart değil de doldurulan anket sonuçlarına göre, kişinin ihtiyacına uygun seçilmiş olmasını çok beğendim.

Toni&Guy ürünlerini çok merak ettiğim halde denemeye fırsat bulamamıştım. Özellikle sea salt spreyinin çok övüldüğünü duyduğum için bana gelen kargonun bu ürününün serisinden oluşmasına çok sevindim.



Ben bu üçlüyü şu şekilde kullandım : Sea Salt ile nemli saçıma sıktıktan sonra ellerimle mıncıklayarak dalgaların oluşmasına yardımcı oldum ya da yine spreyi sıktıktan sonra örüp dalgaların oluşmasını sağladım. Saçım kuruduğunda ise saç spreyi yardımıyla dalgaların korunmasını sağladım. Saç pudrasını çok fazla deneyimleme fırsatım olmadı. Genelde ilk iki ürün sabahları hazırlanmamda bana yeterli oldu :-)



Sea Salt Texturising Spray : Denizden çıktıktan sonra saçların aldığı görüntüyü çok sevdiğimden en ilgimi çeken ürün bu oldu. Üründen tamamen o doğal görüntüyü oluşturması beklenmediği takdirde hafif, doğal dalgalar yaratmada yeterli bir ürün. Ancak, hacim vermedeki başarısı, doğal ve deniz sonrası dalgalara sahip görüntü yaratmadan daha başarılı. Ürünün tek sevmediğim yanı belli sürü geçtikten sonra elektriklenmiş saçlarla baş başa bırakması. 



Sea Salt spreyi tüm saça uygulayıp, maşa yaptığımda ise saçımın daha kolay şekil aldığını gözlemledim. Ayrıca kokusu gerçekten çok hoş ve uzun süre de saçta kalıyor :-)

Son olarak sprey saçta hafif bir sertleşmeye neden oluyor, ancak rahatsız edici boyutta değil.



Flexible Hold Hairspray : Seride en sevdiğim ürün bu oldu! Saçı sertleştirmeden, uzun süre çok güzel şeklini koruyor. Elektriklenme sorunu bunda da olsa da saçı sertleştirip doğallığını bozmadığı için çok severek kullanıyorum. Günlük kullanıma çok uygun, kalıp gibi yapmıyor. Kokusu da gerçekten çok hoş.



Sculpting Powder : Bu ürün çok sık kullandığım bir ürün değil. Saçlarım kıvırcık ve çok fazla sönük değil ve yağlanma sorunu olmadığından saçlarımın sadece üst ön kısmında ekstra dolgunluk istediğim zamanlarda kullandım. 



Benim Toni&Guy Casual serisi deneyimim bu şekildeydi. Özellikle saç spreyi bittiğinde tekrar alabileceğim ürünler arasına girdi bile. Fikri Mühim'e aracı olduğu için çok teşekkür ederim. Sıra paketten çıkan Boyner ve YKM'de kullanılabilen %20 indirim sağlayan kuponları dağıtmada :-) 

Hoşçakalın..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benefit High Beam Review

Origins Maske Yorumları

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım