Kiehl's Strengthening and Hydrating Hair Oil-in-Cream - Kiehl's Saç Bakım Kremi

Merhabaaa,

Bugün sizlere bir süredir kullanmakta olduğum Kiehl's markasının kuru saçları besleyen ve güçlendiren saç bakım kreminden bahsetmek istiyorum.

Yaklaşık 6 ay önce saçlarıma ışıltı attırdım. Bu işlemden sonra saçlarım daha sert daha cansız görünmeye başladı ve şekil vermekte çok zorlanmaya başlamıştım. Kiehl's cilt bakım ürünlerinde gerçekten çok çok başarılı bulduğum ve çok güvendiğim bir marka. Saç ürünlerini daha önce hiç denememiştim, ancak saç ürünleri hakkında da çok olumlu yorumlar okuduğum için denemek istedim.



Bu saç bakım ürünün içerisinde nemlendirme ve besleyici özellikleri olan avokado ve zeytin yağı bulunuyor. Kokusu rahatsız edici değil bir süre sonra saçtan uçuyor zaten. Ben bu ürünü yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Her banyo sonrası nemli saçlarıma saç dibime değdirmeden özellikle saç uçlarıma yoğunlaşarak uyguluyorum. Ardından tarayarak ürünü iyice saçlarıma yediriyorum. Ürün durulama gerektirmiyor. Ben  genelde 2 günde bir kullanmayı tercih ediyorum.

Ürün hakkındaki deneyimlerime gelirsek, saçları çok güzel yumuşatıyor, ama mucizeler yaratmıyor. İçerisinde iki yağ olmasına rağmen kesinlikle saçta ağırlık yapmıyor ki bu benim açımdan çok önemliydi.Benim saçlarım kıvırcık ve çok fazla elektrikleniyor. Bu ürün elektriklenme oranını azaltıyor ancak tamamen ortadan kaldırmıyor.

Ürünün saçıma iyi geldiğini gözlemliyorum ancak fiyatını göz önünde bulundurursak sanırım ben çok daha fazlasını bekliyordum. Bu yüzden bittiğinde farklı bir ürüne şans vermek istiyorum. Sizlerin kuru ve işlem görmüş saçlar için önerebileceğiniz durulanma gerektirmeyen saç bakım ürünü tavsiyeniz varsa benimle de paylaşırsanız çok mutlu olurum.

Son olarak Kiehl's ürünlerine kendi mağazalarında ve internet sitelerinden ulaşabilirsiniz. Ürün 180 ml boyutunda ve 121 TL fiyatında.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Sevgiyle kalın..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benefit High Beam Review

Origins Maske Yorumları

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım