Nars Soft Matte Complete Kapatıcı Yorumlarım

Hepimize güzel günler,

Bugün özellikle göz altı morlukları ile başları belada olanlara deva olabilecek bir üründen bahsetmek istiyorum. Çıktığı andan beri her yerde övgülerle görmeyi başladığımız bu kapatıcı tabi ki göz altı problemli olan beni de baştan çıkarmayı başardı.


Öncelikle bu ürünün kapatıcılığı gerçekten çok fazla. Uygulandığı anda sanki uykunuzu çok iyi almışsınız ya da göz altınızda da zaten hiç problem yokmuş gibi duruyor:) Benim kullandığım renk Custord. Ten rengimle neredeyse aynı. Morlukların daha iyi saklanabilmesi için ten renginden daha açık bir renk kullanmamak daha iyi olacaktır.

Nars Soft Matte Complete kapatıcımı sadece göz altlarıma değil cildimde ekstra kapatıcılığa ihtiyaç duyduğum sivilce izlerini ve özellikle burun kenarlarındaki kırmızılıkları yine bu kapatıcı ile kapatmayı tercih ediyorum.Bu uygulamayı yaptığımda fondöten kullanmaya da gerek kalmıyor zaten.



Ürün kat kat uygulama yapmaya izin veriyor. Ancak kapatıcı sürmeden önce göz altlarını iyi nemlendirmiş olmak gerekiyor. Benim göz altlarım çok kuru, eğer nemlendirmezsem ürün parça parça gerçekten kötü bir görüntü oluşturuyor. Yapısı ise yumuşacık, uygulaması kolay. Benim için en rahat uygulama parmaklarım ile. Eğer gereğinden fazla ürünü boca etmişsem sünger ile üzerinden geçiyorum hiçbir sorun olmuyor :)

Benim için ürünün tek eksi yanı gün içinde tazeleme gerektirmesi. Öğlen süreyim akşama kadar kalsın diyorsanız bu üründen olmaz; ama var mıdır zaten böyle bir ürün? Bir de tabi parmağını bandırma olayı var. Ürün küçük cam bir kavanozda(!?). Ne kadar hijyenik olmasa da ürünün rahatça alınıp uygulanmasını kolaylaştırıyor.

Son olarak Nars ürünlerini kendi mağazalarında, Sephoralarda veya MakyajTrendi sitesinden edinebilirsiniz. Merak edenler için ürünün fiyatı 110 TL. Evet biraz fazla ama beni uzun süre götüreceğini düşünüyorum. Kardeşi Nars Radiant Creamy Kapatıcı kadar bereketsiz bir ürün değil :) Sizlerin gözaltı morluklarını kapatmak için kullandığınız ürünler neler varsa önerileriniz ne de güzel olur.

Hepinize sağlıklı günler..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benefit High Beam Review

Origins Maske Yorumları

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım