Origins Maske Yorumları

Selamlaaaar,

Bugün ülkemize geldiğinden beri denemekte sabırsızlandığım Origins markasının iki maskesinden bahsetmek istiyorum. Benim Origins'ten seçtiğim ilk ürün kömür maskesi oldu.



Bayadır gözenekleri temizleyen ama aynı zamanda da içeriği de kötü olmayan bir maske arayışındaydım. Kömür maskesi Origins'in en çok satan ürünlerindenmiş. Kısaca bu ürün hakkında benim yorumlarıma gelirsek;

ACTIVE CHARCOAL MASK TO CLEAR PORES


Ürün gözenekleri temizleyip, daha pürüzsüz bir cilt için geliştirilmiş. Kuru, normal ve yağlı ciltlerin kullanımına uygunmuş. Benim cildim karma, ben bu ürünü haftada bir ya da iki kez olmak üzere temizlenmiş cildime, özellikle banyo sonrası gözenekler açık olduğu için tüm yüzüme uyguluyorum. Yaklaşık 15-20 dk cildimde bekletiyorum. Maske bu sırada kurumuş oluyor. Maske kuruduğunda mimik yapmak, gülmek, konuşmak oldukça zorlaşıyor :) Sonra ılık su ile güzelce temizliyorum. Yüzümün kuru olan kısmında hafif bir gerginlik oluyor. Ama verdiği o hisse değer. Maskeyi gerçekten beğendim, uygulama sonrası yumuşacık oluyor yüzüm :) Alın ve çene bölgem birçok ürüne tepki vererek sivilceleniyor, bu ürünün gözeneklerimi temizlediğine ve sivilce oluşumunun azalmasına da iyi geldiğini düşünüyorum.

Origins Karbon Maskesi


Ürünün 50ML ve 100ML olmak üzere iki boyutu satışta. Bendeki 50ML olan. Ürünün 50ML boyu 65TL, 100ML boyutu ise 109TL.


RETEXTURIZING MASK WITH ROSE CLAY


Bu minnacık deneme boy ürünü Zorlu Center'daki Origins standında hediye olarak verdiler. Eylül ayında Origins standı yeni açıldığı için ücretsiz mini bakım ve ardından deneme boy ürün hediyesi vardı.

Mis gibi gül kokan bu kil maskesinin içerisinde küçük partiküller mevcut. Maskenin vaatleri derinlemesine temizlenmiş ve ipeksi bir cilt. Ben bu maskeyi yine banyo sonrası gözeneklerim açıkken tüm yüzüme masaj yaparak uyguluyorum. Origins standındaki görevli maskeyi masaj yaparak cildime uyguladığımda aynı zamanda peeling etkisi yapacağını söylemişti. Maskenin üzerindeki etikette 10 dk bekletilip su ile temizlenmesi gerektiği yazıyor. Ben genelde 10dk'dan daha uzun süre bekletiyorum. Bu süre içerisinde maske tamamen kurumuş oluyor. Ama kömür maskesi kadar cildi gerip hareket zorluğu yaşatmıyor.

Origins kil maskesi


Yıkama sonrası cildim yumuşacık oluyor! İnsan sürekli dokunmak istiyor o kadar pürüzsüz bir his bırakıyor. Bunda içindeki partiküller ile peeling yapılmasının da etkisi fazla.

İki maskeyi karşılaştırdığımda kömür maskesi derinlemesine temizlemede daha etkili, kil maskesine göre daha sert bir maske.  Ama mis kokulu kil maskesinin o pürüzsüzlük hissi çok daha cazip. Kömür maskesinin haftada bir ya da iki kez kullanımı öneriliyor. Ben hafta bir kömür maskesi, iki kez de kil maskesini yaparak kullanıyorum. Cildime çok iyi geldiklerini gözlemliyorum ve uzun vadede düzenli kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum. 

Son olarak kil maskesinin 100ML boyutu 105TL'ye satışta. Origins ürünlerine Sephora mağazalarından, Origins'in kendi standından (bildiğim kadarıyla şu an sadece Zorlu Center'da mevcut) ve kendi internet sitelerinden ulaşabilirsiniz. Ayrıca Origins'in kendi internet sitesinde ilk alışverişe %15 indirim olduğunu hatırlatmak isterim :)

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Sevgiyle kalın :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benefit High Beam Review

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım