Maybelline Age Rewind Kapatıcı

Merhabalar,

Bu yazımda sizlere daha ülkemizde satışa çıkmadan kendisinden önce ünü gelen, hepimiz de büyük bir beklenti oluşturan Maybelline Age Rewind kapatıcısı. Hakkında birçok kez yazıldı çizildi, muhtemelen birçoğumuz da denedi ama bir de benden okuyun istedim.

Öncellikle benim göz altım kuru ve maalesef koyu göz halkalarına sahibim. O yüzden benim için koyu halkaları kapatması kadar göz altlarımı kuru, dökük dökük göstermemesi ve ağırlık yapmaması da çok önemli. Bu kapatıcının yapısına gelirsek incecik ama buna rağmen kapatıcılığı orta seviyede. Bakıldığında piyasadaki birçok tam kapatıcı olduğu söylenen ürünlerden daha kapatıcı seviyede. Kullanımı çok pratik, ucundaki sünger kullanımı oldukça kolaylaştırıyor. Tabi hijyen açısından bakıldığında süngersiz kullanmak daha mantıklı. Ama ben çok erken saatte yaptığım makyajlarda sünger ile kullanımı çok pratik bulduğum için bu şekilde kullanmaya devam ediyorum.




Ürünün bendeki rengi Light. Oldukça sarı alt tonlu. Ne açık ne koyu tenli değilseniz aydınlatma işlevi görmeyecektir. Benim gibi koyu halkalara sahip olanlar içinse cilt renginden daha açık bir kapatıcı koyu halkaların görünümünü daha ön plana çıkartacağı için bu renk daha iyi olacaktır. Yukarıda da bahsettiğim gibi benim için ürünün göz altılarımı kurutmaması önemli. Bu ürünün ev sevdiğim özelliği de bu oldu sanırım. İncecik yapıda ve göz altlarımı ekstradan kurutmuyor. Bir pudra ile sabitlediğim sürece ben de çizgilere dolma yapmıyor. Mükemmel kalıcılıkta değil ama sabah sürüldüğünde öğlene kadar idare edebiliyor.

Ürünün söyleyebileceğim en büyük eksisi ise. Evet, bende de göz altılarımda beyaz pütürcükler oluşmasına neden oluyor. Bir tüp ürünü bitirdikten sonra uzun süre kullanmadım ve bu süre zarfında pütürcüklerin zamanla kaybolduğunu gördüm. Evet gerçekten çok güzel ve fiyatına göre mükemmel bir ürün ama o pütürcükler çok can sıkıcı olabiliyor. Bu durumu azaltmak için bu ürünü her gün kullanmayı değil de sadece gerçekten makyaj yapmak istemediğim günlerde kullanmayı tercih ediyorum. Böylece vereceği zararı daha aza indirmeye çalışıyorum :)

Benim bu kapatıcı hakkında söylemek istediklerim bu kadar. Bir de sanırım sünger ürünü çok emdiği için çok kısa sürede bitiyor. Söyleceklerim bu kadardı.. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Hoşçakalın..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benefit High Beam Review

Origins Maske Yorumları

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım