La Roche Posay Effaclar Mat Nemlendirici

Merhabalar,

Uzun bir aradan sonra bloğuma bir suredir severek kullanmakta oldugum La Roche Posay markasına ait bir nemlendirici ile geri dönüş yapmış bulunuyorum 💃

Karma ve akne çıkarmaya meyilli cildime iyi gelecek bir nemlendirici arayışım uzun suredir devam ediyordu. Daha önce Kiehls'e ait bir nemlendirici kullanıyordum ama fiyatlar malum, farklı ürün arayışına yönlendirdi 😏
La Roche Posay markasının sebum düzenleyici ürünlerini bir süredir denemek istiyordum zaten ve bu "matlaştırıcı" nemlendiriciye bir şans vermek istedim.



Ürünün kendi sitesinde vaatleri şu şekilde:

Ürünün vaat ettikleri, yağlanma problemi olanlar icin çok cazip. Benim bu ürünü satın almamdaki en büyük etki ise komedojenik olmaması ve hassas ciltlerin kullanımına uygun olması. Maalesef daha önce kullandığım birçok nemlendiricide sivilce problemi yaşadım. Ama ikinci kutuya geçtiğim icin gönül rahatlığıyla bende sivilce yapmadığını söyleyebilirim. Gelelim diğer özelliklerine, evet ürünü sürdükten sonra yüzüm bir süre mat kalıyor ama öyle saatlerce kalan bir matlaşma olmuyor. Ama benim icin ekstradan yağlandırmıyor oluşu bile yeterli. Ürün çok ağır değil ancak, benim karma cildimde yağlı olmayan yanak bölgemde dahi nemlendirmesi gayet yeterli oldu.

Kısaca toparlamam gerekirse, yağlı/karma ve sivilcelenmeye müsait ciltlere tavsiye edebileceğim benim de kullanmaya devam edeceğim çok güzel günlük bir nemlendirici. Ben sabah ve aksam olmak üzere temizlemiş olduğum yüzüme direk olarak bu nemlendiriciyi uyguluyorum. Uzun süredir özellikle alın bölgemde çıkan sivilcelerle basım dertte olduğu için rutinimden birçok ürünü çıkardım ve neyin cildime iyi gelip gelmediğini anlamaya çalışıyorum. Şimdilik Cetaphil yüz temizleme jeli ve bu nemlendirici cildime gercekten çok iyi geldi, umarım iyi gelmeye de devam eder 😅

Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar, henüz 2021 yılı başındayken, yeni yılın herkese sağlık ve mutluluk getirmesini dilerim :)

Hoşçakalın

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benefit High Beam Review

Origins Maske Yorumları

Mac Brick-O-La Ruj Yorumlarım